منحـــور

هـنـــر انقــلابی

منحـــور

هـنـــر انقــلابی

منحـــور

عکس : مدافع حرم، شهید ذوالفقار حسن عز الدین
____________________________

قبل از دوران مهدى موعود، آسایش و راحت‌طلبى و عافیت نیست

قبل از ظهور مهدى موعود، در میدانهاى مجاهدت، انسانهاى پاک امتحان مى‌شوند؛ در کوره‌هاى آزمایش وارد مى‌شوند و سربلند بیرون مى‌آیند و جهان به دوران آرمانى و هدفىِ مهدى موعود(ارواحنافداه) روزبه‌روز نزدیکتر مى‌شود؛ این، آن امید بزرگ است
"امام خامنه ای"

___________________________

انتشار مطالب بدون ذکر منبع مجاز می باشد

کلیپ 8 | برگ برنده ما دور نیست

جمعه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۵:۰۳ ب.ظ




دریافت کلیپ

منبع: شفق مدیا



برای حضرت جواد

عاشقی را به وجد می آری
 یوسفانه تبسمی داری
به کدامین ملیح رفتی که
 چهره ای سبز و گندمی داری؟
 
وصف آیینه کار شاعر نیست
از لب خود شنیدنی هستی
دوست دارم خودت بگویی که
 از خودت چه تجسمی داری
 
مرهم و زخم در نگاه شماست
 حلقۀ اتحاد خوف و رجاست
بر سر مهربانیِ چشمت
مژه هایی تهاجمی داری
 
با یقین می رسم به این معنی
چارده نور واحدی، یعنی
عشق از هر نظر خودت هستی
 با خودت چه تفاهمی داری
 
کفر را جذبه های لبخندت
چاره ای نیست جز مسلمانی
خنده کن یا مکارم الاخلاق
 معجزات تبسمی داری
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۱۹
ذو الفقار

نظرات (۱۶)

۰۵ خرداد ۹۳ ، ۱۲:۱۲ معصوم منتظر
..قال رسول الله:
احب عباد الله الی الله أنفعهم لعباده .
از جمله بندگان آن کس پیش خدا محبوبتر است که برای بندگان سودمندتر است .
پدر امت بلند نظر است و به قلیل ما کثیر عطا میکنه...
عیدتون مبارک.
یا محمد یا علی...یا علی یا محمد...اکفیانی فانکما کافیان...ونصرانی فانکما ناصران.
آپم.
عاقبتتون بخیر.

امام کاظم علیه السلام :مصیبت براى شکیبا یکى است و براى ناشکیبا دوتا .

تحف العقول.ص 414

۰۱ خرداد ۹۳ ، ۱۹:۰۲ معصوم منتظر
..سلام علیکم...
الهی وربی من لی غیرک...
پنجشنبه آخرماه رجب ست...ومن همچنان بی توفیق...
آپم.
عاقبتتون بخیر.
۲۹ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۷:۰۴ تـُــرکــِــ گــَــنـدابـی
سلام...
به روزیم با
در واکنش به سخنان دکتر روحانی درباره ماهواره

کامل بخوانید و نظر یادتون نره.
با مطلب اکران فیلمی به نام سقف به روزم
منتظرتونم
یا علی

خود را شبی در آینه دیدم دلم گرفت
از فکر اینکه قد نکشیدم دلم گرفت

از فکر اینکه بال و پری داشتم ولی
بالاتر از خودم نپریدم دلم گرفت

از اینکه با تمام پس انداز عمر خود
حتی ستاره ای نخریدم دلم گرفت

کم کم به سطح آینه برف می نشست
دستی بر آن سپید کشیدم دلم گرفت

دنبال کودکی که در آن سوی برف بود
رفتم ولی به او نرسیدم دلم گرفت

نقاشی ام تمام شد و زنگ خانه خورد
من هیچ خانه ای نکشیدم دلم گرفت

شاعر کنار جو گذر عمر دید و من
خود را شبی در آینه دیدم دلم گرفت

سید مهدی نقبایی

..یادش گرامی...
دعوتید...
عاقبتتون بخیر.
۲۶ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۴:۴۱ سنا ♥عاشق مهدی فاطمه♥
مولا جان..
ببخش ما را به خاطر همه بی تو بودن ها ، تو با ما بودی و ما با تو نبودیم...ببخش ما را به خاطر همه عهدشکنی
هایمان ، بارها و بارها عهد بستیم و عهد خود شکستیم ....ببخش ما را به خاطر همه ناله های علی وارت که
برای بخشش خلق خدا در درگاه معبود داشتی.
مهدی جان ، آقای من بیا
..سلام علیکم...
شب جمعه ست زیارت عاشورایی ...توسلی...
تکلیف چهارم اپ شد.
دعوتید.
عاقبتتون بخیر.
۲۳ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۱:۵۰ تـــا به تـــا
میلاد مرتضی اسدالله حیدر است
جشن ولادت علی(ع) آن میر صفدر است
زوجی برای فاطمه حق آفریده است
این زادروز همسر زهرای اطهر است
ولادت حضرت علی(ع) و روز پــــــدر مبارکـــــ

این هم هدیه ی مولا علی(ع) به ما:
امام علی (علیه‌ السلام) می فرمایند: 
سعادت هرگز با سستی و تنبلی به دست نمی‌آید.
غررالحکم و دررالکلم، ص19

..سلام علیکم...
خمـیر خــــاک آدم(ع)  چــون سـرشـــتند      

چو برمیخاست آدم یا عــــــــلی(ع) گفت


  که در روز ازل قـــــالــوا بــــــــــــــلا را     

 هر آنچه بود عالم یا عـــــــلی(ع) گفت

بـه هــــنگــام فـکـنـــدن داخـــل نــــار      

خلیل الله اعظــم یا عــــــــلی(ع) گفت

   عـــــــلی(ع) درخم به دوش آن پیمـبر      

قدم بنـهاد و آندم یا عــــــلی(ع)  گفت



میلاد مولود کعبه مبارک...

دعوتید ...



پاسخ:
سلام
ممنون
چشم خدمت می رسیم

انشاالله اگر عمری باشه میرم اعتکاف.

همین جا میگم که توی ثوابش(اگه چیزی داشته باشه)همه ی شما ها شریکید.

باید بگم من تمام ثواب کارای خوبم رو(در تمام عمر) به شما دوست عزیز شیعم هدیه میکنم.این هدیه روز پدر به شماست.


پاسخ:
سلام
ممنون
خیلی لطف میکنید
سلام
عیدتون مبارک....

امام علی علیه السلام فرمودند:

علم; ارثیه اى با ارزش، و ادب; زیورى نیکو، و اندیشه; آئینه اى صاف، و پوزش خواستن; هشدار دهنده اى دلسوز خواهد بود. و براى با أدب بودنت همین بس که آنچه براى خود دوست ندارى، در حقّ دیگران روا نداشته باشى.

أمالى طوسى : ج ۱، ص ۱۱۴

 
پاسخ:
سلام ممنون از حدیث
لطف زیادی کردید
سلام و درود


ا ح س ن ت
سلام...

ایام ولادت نور دیده آقا علی بن موسی الرضا  *آقا امام  جواد * و بزرگ مرد کوچک کربلا* حضرت علی اصغر* علیهم السلام بر شما مبارک...

- هدیه* ذره* یه صاحب این خانه....

1.امام جواد علیه السلام :
 القَصدُ إلَى اللّه ِ تعالی بِالقُلُوبِ ، أبلَغُ مِن إِتعابِ الجَوارِحِ بِالأعمالِ 

امام جواد علیه السلام :
به دل آهنگ خدا داشتن برتر است تا خسته کردن جوارح به عبادت .
بحار الأنوار ، ج 78 ، ص 364 .


2. امام جواد علیه السلام : غِنَى المُؤمِنِ غِناهُ عَنِ النّاسِ
امام جواد علیه السلام :توان گرى مؤمن در بى نیازى از مردم است .
بحار الأنوار ، ج 78  .ص 109

عیدی میلاد تولد پسرتان مولا...
یک زیارت حرم برای ما باشد.
از سرمان هم زیاد است!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">